Handelsbetingelser & Vilkår
Virksomhedens oplysninger
Indrehealing
Hassellunden 93
6705 Esbjerg Ø
mobil: 42323391
Mail: jonna@indrehealing.dk
CVR nr. 33972253
Betaling
Indrehealing modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Viabill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Indrehealing krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer
Levering
Hos Indre Healing tilstræber vi at afsende alle ordrer inden for 72 timer på hverdage. Vi sender som udgangspunkt med GLS (medmindre andet er angivet), og vi gør vores bedste for at imødekomme den ønskede leveringsdato, som angives ved bestilling. Rettidig levering forudsætter dog, at GLS overholder deres service for dag-til-dag-levering.
Nogle varer sendes direkte fra vores eksterne lager eller samarbejdspartner. Hvis en vare midlertidigt ikke er på lager, kan der gå op til 7 hverdage, før den afsendes. I sådanne tilfælde kan din ordre blive opdelt og leveret i to separate pakker.
Indre Healing kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos GLS. Ved væsentlige forsinkelser eller udeblevne leverancer sørger vi naturligvis for at sende en ny pakke uden ekstra omkostninger. Vi leverer på nuværende tidspunkt kun til adresser i Danmark.
Indrehealing sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag-levering.
Hvis der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
Indrehealing kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Indrehealing naturligvis en ny leverance uden beregning. Sender på nuværende tidspunkt kun til Danmark.
Forsvundne eller beskadigede pakker
Hos Indre Healing er det vigtigt for os, at din ordre når sikkert frem. Skulle det ske, at en pakke bliver væk eller beskadiget under transporten, er det vores ansvar som afsender at tage kontakt til fragtfirmaet og finde en løsning. I sådanne tilfælde sørger vi naturligvis for at sende en ny vare til dig uden ekstra omkostninger.
Vi samarbejder med GLS, og hvis en pakke skulle forsvinde, indgiver vi reklamation og håndterer sagen direkte med dem, så du som kunde slipper for besværet. Du kan derfor trygt handle hos os – vi tager ansvar hele vejen, indtil pakken er leveret til din adresse.
Produktdokumentation (GPSR)
I henhold til EU’s General Product Safety Regulation (GPSR) har vi samlet teknisk dokumentation for alle vores produktkategorier. Dokumenterne indeholder oplysninger om sikkerhed, anvendelse og oprindelse.
Klik her for at se teknisk dokumentation.
Reklamationsret
Indrehealing yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Indrehealing indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Indrehealing returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Reklamation og varereturnering
Retur med returlabel
Når du bestiller en returlabel fra os, er der et gebyr inkluderet. Det dækker blandt andet administration og den service, der er forbundet med håndteringen af returneringen, så vi kan gøre det så nemt som muligt for dig.
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til hurtigst muligt:
jonna@indrehealing.dk eller TLF: 42323391
Indrehealing
Hassellunden 93
6705 Esbjerg Ø
Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – f.eks. kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Afhenter du ikke pakken og den returneres til mig betaler du for leveringer – 49 kr.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt pr efterkrav.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid til betalingsmiddel, som betalingen kom fra.
Generelle vilkår og betingelser for rabatkoder
Følgende generelle vilkår og betingelser gælder for rabatkoder, der anvendes på indrehealing.dk, medmindre andet er angivet:
- Rabatkoder kan kun anvendes én gang
- Rabatkoder kan ikke anvendes i kombination med andre rabatkoder. Kun en rabatkode per bestilling.
- ofte er rabatterne kombineret med en minimums kurv fx 200 kr, som skal indfries inden rabatten tiltræder
- I tilfælde af afbestilling eller retur er betingelserne for kampagnen ikke længere opfyldt. Retten til rabat i procent eller det nedsatte beløb ophører derfor med at gælde.
Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages, derefter 14 dag til at sende det retur. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde, det skal returneres med GLS og jeg skal have en mail om dette. Pakken skal ligeledes sendes til adressen ikke afhentning ved en pakkeshop.
Fragtskader/Defekte varer
Er din vare imod forventning synlig skadet ved modtagelse, skal du nægte modtagelse eller åbne forsendelsen og kontrollere den, inden transportøren kører igen. Er varen ikke synlig skadet, men indholdet er itu, skal du kontakte os hurtigst muligt og inden 24 timer. OBS: Du skal altid kontrollere din vare samme dag ved modtagelse. Gaver købt til senere brug er underlagt de samme vilkår, så kontroller ALTID din vare for evt. fragtskader ved modtagelse!!
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klage løsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klage platform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Behandlinger Handelsbetingelser & Vilkår
Handelsbetingelser er gældende for kunden og Indrehealing,dk
Betalingstyper
Dankort /Visa Dankort/kontant, mobilepay
Afbestillingsvilkår
Hvis du bliver forhindret i at møde op til din aftale, skal du give besked senest 48 timer før din behandling skulle starte. Du kan nemt afbestille din tid ved at logge ind på din profil i online booking systemet, ringe til mig i åbningstiden, eller sende en mail.
Vi acceptere ikke afbud på SMS eller telefonsvarer.
Afbud skal derfor ske hurtigst muligt på telefon 4232 3391
Dette af hensyn til min forberedelse i forhold til dig og andre klienter, som kunne have haft glæde af at komme til noget før.
Ved senere afbud eller udeblivelse afregnes det fulde beløb for den bestilte session/behandling. Husk derfor at melde afbud i god tid.
Ved udeblivelse, medfører en opkrævning på 100% af bookingen.
Ferie/Lukket
Der ydes ikke kompensation ved lukkedage eller ferielukket
Betaling
Betalingen trækkes straks efter købet – dette gælder både for bookinger og køb af
klippekort eller abonnementer.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)
Klippekort
Gyldighed for Klippekort: 6 måneder.
Måske kan der forekomme kortere gyldighedsperioder ved fx kampagner og tilbud.
Klippekort er personlige og kan ikke deles med andre eller overdrages til andre.
Det er kundens eget ansvar at få brugt sine klip inden udløbsdatoen på kortet
Levering
Klippekortet kan købes online eller ved fysisk salg.
Klippekortet kan knyttes til din booking profil straks efter købet.
Herefter foretager du din booking og systemet vil automatisk trække klippet fra kortet.
Gavekort
Gavekort kan købes online via gavekort shoppen eller ved fysisk salg.
Ved online salg: Købet kan fortrydes indtil 14 efter købet ved henvendelse til Indrehealing, medmindre gavekortet er taget i brug.
Gavekortet er gyldigt i 12 måneder fra købsdatoen, såfremt andet ikke fremgår på selve
gavekortet.
Er gavekort købt online, kan dette printes lige efter gennemført betaling og fremsendes ligeledes
på e-mail. Der modtages også en bekræftelse på købet på mail.
Fortrydelsesret / Refundering
Sker til det kort kunden har brugt ved betalingen
Handelsbetingelser for abonnementer
Hos Indre Healing tilbyder vi forskellige former for abonnementer – herunder bogpakker, goodiebags, digitale adgangs pakker og Rabat abonnementer. Ved tilmelding accepterer du nedenstående vilkår.
Typer af abonnementer
Vi tilbyder følgende abonnementstyper:
- Månedligt abonnement: Betales hver måned og fornyes automatisk.
- Årsabonnement: Betales én gang årligt og fornyes automatisk efter 12 måneder.
- Rabatabonnement: Giver dig adgang til særlige medlemsrabatter, bonusprodukter eller fordele på udvalgte varer og tjenester, så længe abonnementet er aktivt.
Betaling
Betaling sker automatisk via det betalingsmiddel, du har valgt ved oprettelsen. Du modtager en kvittering pr. e-mail ved hver trækning.
Levering af fysiske produkter (bogpakker / goodiebags)
Ved abonnement på fysiske produkter (f.eks. månedlige bogpakker eller goodiebags) sendes din pakke som udgangspunkt i starten af hver måned. Produkterne udvælges med omtanke og bestilles hjem specifikt til abonnenterne.
Opsigelse og opsigelsesfrister
- Fysiske abonnementer (bogpakker/goodiebags): Skal opsiges senest den 20. i måneden før næste pakke sendes, da vi bestiller produkter hjem i god tid. Opsiges senere, forbeholder vi os retten til at sende og opkræve for den kommende pakke.
- Digitale abonnementer og rabatabonnementer: Kan opsiges når som helst og vil ophøre ved udgangen af den betalte periode.
Opsigelse kan ske via din konto eller ved skriftlig henvendelse til: [din e-mail].
Fortrydelsesret
Ved køb af abonnement har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, aftalen er indgået.
- Ved digitale abonnementer frafalder fortrydelsesretten, hvis du har taget indholdet i brug.
- Ved fysiske abonnementer gælder fortrydelsesretten kun, hvis pakken endnu ikke er sendt.
- Ved rabatabonnementer gælder fortrydelsesretten, så længe du ikke har gjort brug af fordelene (fx anvendt rabatkoder eller modtaget medlemsfordele).
Kontakt os skriftligt, hvis du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.
Prisændringer
Vi forbeholder os retten til at justere prisen på abonnementet. Eventuelle prisændringer vil blive varslet minimum 30 dage før de træder i kraft. Du har ret til at opsige abonnementet, hvis du ikke ønsker at acceptere den nye pris.
Manglende betaling
Ved manglende betaling forsøger vi automatisk genopkrævning. Hvis betalingen gentagne gange fejler, kan abonnementet blive sat på pause eller opsagt uden yderligere varsel.