Handelsbetingelser & Vilkår

Betaling

Indrehealing modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Viabill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Indrehealing krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer

Levering

Indrehealing prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer bliver sendt indenfor 72 timer.

Indrehealing sørger for levering med GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag-levering.

Hvis der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.

Indrehealing kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Indrehealing naturligvis en ny leverance uden beregning. Sender på nuværende tidspunkt kun til Danmark.

Reklamationsret

Indrehealing yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Indrehealing indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Indrehealing returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til hurtigst muligt: 

jonna@indrehealing.dk eller TLF: 42323391

Indrehealing
Hassellunden 93
6705 Esbjerg Ø

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – f.eks. kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Afhenter du ikke pakken og den returneres til mig betaler du for leveringer – 49 kr.

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt pr efterkrav.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid til betalingsmiddel, som betalingen kom fra.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages, derefter 14 dag til at sende det retur.  Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde, det skal returneres med GLS og jeg skal have en mail om dette. Pakken skal ligeledes sendes til adressen ikke afhentning ved en pakkeshop.

Fragtskader/Defekte varer

Er din vare imod forventning synlig skadet ved modtagelse, skal du nægte modtagelse eller åbne forsendelsen og kontrollere den, inden transportøren kører igen. Er varen ikke synlig skadet, men indholdet er itu, skal du kontakte os hurtigst muligt og inden 24 timer. OBS: Du skal altid kontrollere din vare samme dag ved modtagelse. Gaver købt til senere brug er underlagt de samme vilkår, så kontroller ALTID din vare for evt. fragtskader ved modtagelse!!

Made by Web.dK